Cookie-instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacybeleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Voortaan vraagt u herhaalmedicatie direct aan bij uw (FLeiR)-apotheek. Dus niet meer via de huisarts.
Lees meer

Uw mening telt!

Wij willen u de best mogelijke zorg bieden. Daarom blijven we graag op de hoogte van hoe u onze zorg ervaart. Zodat we ervan kunnen leren en waar mogelijk samen met u onze huisartsenzorg en fysiotherapie kunnen verbeteren.

Heeft u een tip, compliment of klacht?

Dan horen we graag van u. Dat kan op twee manieren. U kunt uw feedback rechtstreeks met de praktijk of zorgverlener bespreken. Of doorgeven via het formulier hieronder.

Geef uw feedback direct door

Vul onderstaand formulier in. Wij zorgen dat uw feedback op de juiste plek terechtkomt.

Selecteer categorie *
*
*
*
*

Klachtenprocedure huisartsenzorg

Helaas kan het wel eens gebeuren dat u niet tevreden bent over de gang van zaken. Als dit zo is, vinden wij het heel belangrijk om dit zo snel mogelijk van u te horen. Neem eerst contact op met de huisartsenpraktijk zelf of vul het formulier hierboven in. We proberen het dan met u op te lossen. Meestal komen we er samen uit.

Lukt dat niet? Dan kunt u terecht bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Hier kunt u een beroep doen op een klachtenfunctionaris die helpt om te bemiddelen.

Naar de klachtenprocedure van de SKGE

Klachtenprocedure fysiotherapie

Ons advies is om eerst met uw fysiotherapeut in gesprek te gaan of het formulier op deze pagina in te vullen. Doe dit zo snel mogelijk; we willen immers niet dat u lang met een ontevreden gevoel rondloopt. Het zou natuurlijk kunnen dat uw fysiotherapeut helemaal niet weet dat u niet tevreden bent. Of misschien is er sprake van een misverstand. Vaak kunt u samen tot een snelle en goede oplossing komen.

Komt u er toch niet uit of heeft u om een andere reden behoefte aan bemiddeling? In dat geval kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris.