Hoe wij u helpen
Op onze praktijken werken de huisartsen samen met een team om u de beste zorg te leveren. Dit team bestaat naast huisartsen uit doktersassistenten, praktijkondersteuners, verpleegkundig specialisten, een apotheker-behandelaar en PA's. Zij hebben regelmatig overleg met de huisarts. Ook hebben zij net als de huisarts beroepsgeheim. Daarbij blijft de huisarts eindverantwoordelijk voor de zorg.
Spreekuren
Uw zorgverlener kan u op verschillende manieren helpen.
E-consult
Heeft u een korte, concrete vraag? Vraag uw zorgverlener online om advies via een e-consult. Dit doet u via MijnGezondheid.net.
Lees meer over wanneer u een e-consult gebruikt
Afspraak op de praktijk
Een afspraak op het spreekuur duurt 15 minuten. Wilt u meer onderwerpen bespreken of heeft u extra tijd nodig? Vraag dan om een dubbele afspraak.
Telefonische afspraak
Wanneer lichamelijk onderzoek niet noodzakelijk is of u kort advies nodig heeft, kunt u een afspraak maken voor het telefonisch spreekuur van de huisarts, verpleegkundig specialist, PA of praktijkondersteuners. U krijgt een indicatie te horen van de tijd waarop u wordt gebeld, dus geen specifiek tijdstip.
Huisbezoek
Bent u niet in staat om zelf naar de praktijk te komen, dan kan uw zorgverlener u thuis bezoeken. Bijvoorbeeld omdat u te ziek bent, of slecht ter been.
Hiervoor vragen wij u te bellen naar de praktijk. Betreft het een verzoek voor een bezoek op dezelfde dag, dan dient u voor 10.00 uur ’s ochtends te bellen. Bij spoed kunt u uiteraard altijd bellen.
Bijzondere spreekuren en behandelingen
Naast ons basiszorgaanbod kunt u bij ons terecht voor innovatieve en bijzondere spreekuren en behandelingen. Hierbij werken verschillende zorgverleners samen om u de beste zorg te leveren.
Persoonsgerichte zorg
Gezondheid is veel meer dan niet ziek zijn. Daarom werken wij in onze praktijk volgens het principe van persoonsgerichte zorg: een manier om breder naar uw gezondheid te kijken. De focus ligt niet op uw ziekte, maar op u als persoon.