Cookie-instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacybeleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Op dit moment zijn onze huisartsenpraktijken gesloten. U kunt niet-spoedeisende zorgvragen online regelen via MijnGezondheid.net.
Wat te doen bij spoed

Cliëntenraad

De allerbeste zorg voor onze patiënten: dát is waar wij voor staan en gaan. We zijn daarom erg blij met onze cliëntenraad. De leden volgen relevante ontwikkelingen binnen de zorg en onze gezondheidscentra en zijn een actief betrokken gesprekspartner voor de directie.

Wat doet de cliëntenraad?

De cliëntenraad behartigt de gezamenlijke belangen van onze cliënten en praat mee over belangrijke zaken die spelen. Zo geeft de raad de directie (gevraagd en ongevraagd) advies op het gebied van het beleid en de kwaliteit van de zorg. Denk bijvoorbeeld aan de manier waarop patiënten informatie krijgen, de bejegening aan de telefoon of balie, toegankelijkheid van de gezondheidscentra en tijden van het spreekuur. Daarbij kijken de leden voortdurend door de bril van patiënten en zijn ze volledig onafhankelijk.

Leden

De cliëntenraad bestaat uit vijf leden (van boven naar beneden):

  • Krijn van Stuijvenberg
  • Peter Meijer
  • Nienke Kapinga (voorzitter)
  • Jan Urlings
  • Martin van den Berg

Uw mening telt!

Heeft u vragen, ideeën of opmerkingen over de patiëntenzorg? Dan kunt u mailen naar clientenraad@lrjg.nl. Wij hechten veel waarde aan uw inbreng.

Goed om te weten: de raad behandelt geen individuele klachten over zorg.