Cookie-instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacybeleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Op dit moment zijn onze huisartsenpraktijken gesloten. U kunt niet-spoedeisende zorgvragen online regelen via MijnGezondheid.net.
Wat te doen bij spoed

Nieuws vanuit de cliëntenraad

19 januari 2023

De cliëntenraad heeft als doel om u als patiënt te vertegenwoordigen. Om dat te kunnen doen, is het goed om te weten wat er bij u leeft. Bent u tevreden? Zijn er zaken die verbeterd kunnen worden?

Om dat te onderzoeken, hebben wij in november tijdens de griepvaccinatiedagen in de diverse Leidsche Rijn Julius Gezondheidscentra aan cliënten gevraagd of wij ze mochten benaderen voor een gesprek of enquête. Met een aantal mensen hebben wij een gesprek gehad, en een aantal mensen hebben wij een enquête gemaild.

Wat is er uit deze gesprekken gekomen?

Gelukkig is het overgrote deel van u tevreden over de zorg die wordt geboden. Men is minder tevreden over de wisseling van huisartsen en het personeelstekort waardoor de telefonische wachttijd soms lang is. Ook vindt men het jammer dat niet op alle locaties bloed geprikt kan worden.

Al deze zaken hebben wij in december met de directie besproken. Die is zich ook bewust van deze zaken en het heeft de volle aandacht.

Contact met de cliëntenraad

Heeft u (nu of in de toekomst) een onderwerp dat u met ons wilt delen, of mogen wij u een volgende keer ook benaderen voor een onderzoek? Dan kunt u ons bereiken via het e-mailadres clientenraad@lrjg.nl.