Cookie-instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacybeleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Op dit moment zijn onze huisartsenpraktijken gesloten. U kunt niet-spoedeisende zorgvragen online regelen via MijnGezondheid.net.
Wat te doen bij spoed

Nieuws van de cliëntenraad

10 oktober 2022

Na de zomerperiode is de cliëntenraad weer vol ideeën en activiteiten van start gegaan. Zo hebben we in de afgelopen maand gesprekken gehad met de directie, de Raad van Toezicht en de ondernemingsraad. De komende tijd komen we graag met u in contact. Zodat we uw inbreng kunnen meenemen in onze gesprekken met de organisatie. Wilt u graag uw mening geven of kennismaken met de cliëntenraad? Dat kan eenvoudig!

In persoonlijk gesprek met de cliëntenraad

De cliëntenraad vindt het van groot belang om regelmatig de wensen en meningen van cliënten te inventariseren. Daarom willen we de komende maanden graag van ieder gezondheidscentrum een aantal cliënten persoonlijk spreken. Zo hopen we een breder en beter beeld te krijgen van de algehele ervaringen. Een gesprek vindt plaats met twee leden van de cliëntenraad. Uw anonimiteit blijft hierbij gewaarborgd. Het gesprek duurt (afhankelijk van de gespreksstof) 15 tot maximaal 30 minuten, en vindt plaats op een dag en tijd waarop het u uitkomt.

Wilt u meewerken aan zo’n gesprek? Meld u aan door een e-mail te sturen aan clientenraad@lrjg.nl. Dan nemen we snel contact met u op.

Stuur de cliëntenraad een e-mail

Heeft u vragen, ideeën of opmerkingen voor de cliëntenraad? Dan kunt u deze ook eenvoudig doorgeven via e-mail: clientenraad@lrjg.nl.

Goed om te weten: de cliëntenraad behandelt geen individuele klachten over zorg. Daar heeft Leidsche Rijn Julius Gezondheidscentra een klachtenprocedure voor.