Nieuws van de cliëntenraad
10 oktober 2022
Na de zomerperiode is de cliëntenraad weer vol ideeën en activiteiten van start gegaan. Zo hebben we in de afgelopen maand gesprekken gehad met de directie, de Raad van Toezicht en de ondernemingsraad. De komende tijd komen we graag met u in contact. Zodat we uw inbreng kunnen meenemen in onze gesprekken met de organisatie. Wilt u graag uw mening geven of kennismaken met de cliëntenraad? Dat kan eenvoudig!
In persoonlijk gesprek met de cliëntenraad
De cliëntenraad vindt het van groot belang om regelmatig de wensen en meningen van cliënten te inventariseren. Daarom willen we de komende maanden graag van ieder gezondheidscentrum een aantal cliënten persoonlijk spreken. Zo hopen we een breder en beter beeld te krijgen van de algehele ervaringen. Een gesprek vindt plaats met twee leden van de cliëntenraad. Uw anonimiteit blijft hierbij gewaarborgd. Het gesprek duurt (afhankelijk van de gespreksstof) 15 tot maximaal 30 minuten, en vindt plaats op een dag en tijd waarop het u uitkomt.
Wilt u meewerken aan zo’n gesprek? Meld u aan door een e-mail te sturen aan clientenraad@lrjg.nl. Dan nemen we snel contact met u op.
Stuur de cliëntenraad een e-mail
Heeft u vragen, ideeën of opmerkingen voor de cliëntenraad? Dan kunt u deze ook eenvoudig doorgeven via e-mail: clientenraad@lrjg.nl.
Goed om te weten: de cliëntenraad behandelt geen individuele klachten over zorg. Daar heeft Leidsche Rijn Julius Gezondheidscentra een klachtenprocedure voor.