Cookie-instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacybeleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Op dit moment zijn onze huisartsenpraktijken gesloten. U kunt niet-spoedeisende zorgvragen online regelen via MijnGezondheid.net.
Wat te doen bij spoed
Tijdens de zomervakantie is het niet mogelijk om online een afspraak te maken.
Meer informatie

Belangrijk om te weten

13 juni 2024

  • Vanwege uw privacy maken wij geen afspraken aan de balie. Om u de beste zorg te kunnen leveren, is het namelijk belangrijk dat de doktersassistent goed met u kan overleggen over uw gezondheidsklachten. Bij de balie lukt dit niet zonder dat andere patiënten dit horen. Daarom verzoeken wij u om afspraken via MijnGezondheid.net of telefonisch in te plannen.
  • In de vroege ochtend (tussen 8.00 en 9.00 uur) bellen veel mensen tegelijk. Heeft iets geen spoed? Dan vragen wij u om wat later te bellen.
  • Heeft u een afspraak? Dan kunt u direct plaatsnemen in de wachtkamer. Wacht u langer dan 20 minuten? Meld u zich dan bij de balie.
  • We doen er alles aan om iedereen zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Het kan echter voorkomen dat u moet wachten. Wij vragen om uw begrip hiervoor. Ook richting onze doktersassistenten.
  • Uw herhaalmedicatie vraagt u rechtstreeks aan bij uw FLeiR-apotheek. Dit gaat eenvoudig via www.fleir.nl. Lukt het u online niet, dan staat FLeiR telefonisch of bij de apotheekbalie voor u klaar.
    Heeft u een andere apotheek dan FLeiR? Dan bestelt u herhaalmedicatie via MijnGezondheid.net.
  • Wilt u online een afspraak maken? Houd er dan rekening mee dat dit maximaal 14 dagen van tevoren kan.