Belangrijk om te weten over de huisarts
13 oktober 2024
- Vanwege uw privacy maken wij geen afspraken aan de balie. Om u de beste zorg te kunnen leveren, is het namelijk belangrijk dat de doktersassistent goed met u kan overleggen over uw gezondheidsklachten. Bij de balie lukt dit niet zonder dat andere patiënten dit horen. Daarom verzoeken wij u om afspraken via MijnGezondheid.net of telefonisch in te plannen.
- In de vroege ochtend (tussen 8.00 en 9.00 uur) bellen veel mensen tegelijk. Heeft iets geen spoed? Dan vragen wij u om wat later te bellen.
- Heeft u een afspraak? Dan kunt u direct plaatsnemen in de wachtkamer. Wacht u langer dan 20 minuten? Meld u zich dan bij de balie.
- We doen er alles aan om iedereen zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Het kan echter voorkomen dat u moet wachten. Wij vragen om uw begrip hiervoor. Ook richting onze doktersassistenten.
- Uw herhaalmedicatie vraagt u rechtstreeks aan bij uw FLeiR-apotheek. Dit gaat eenvoudig via www.fleir.nl. Lukt het u online niet, dan staat FLeiR telefonisch of bij de apotheekbalie voor u klaar.
Heeft u een andere apotheek dan FLeiR? Dan bestelt u herhaalmedicatie via MijnGezondheid.net. - Wilt u online een afspraak maken? Houd er dan rekening mee dat dit maximaal 14 dagen van tevoren kan.