Leidsche Rijn Julius Gezondheidscentra

Nieuws

12/01/2017


Een klacht? Bespreek uw onvrede

Als u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Dit kunt u bijvoorbeeld kenbaar maken via onze complimenten- en klachtenpagina. Als wij namelijk op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het met u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht over onze huisartsen- of fysiotherapeutische zorg bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen bij de klacht te bemiddelen. 

De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

Klacht over huisartsenzorg
U kunt het klachtenformulier voor huisartsenzorg gebruiken dat op de website van SKGE staat. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken via telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en door de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist), uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. Een ambtelijk secretaris die ook jurist is, staat de commissie bij.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie kunt u in de folder vinden (deze ligt ook in de wachtkamer) en op www.skge.nl.

Klacht over fysiotherapeutische zorg
Op de site van fysiotherapeut.com vindt u het klachtenformulier voor fysiotherapie. U kunt de klachtenfunctionaris ook bereiken via de KNGF Ledenvoorlichting op telefoonnummer 033-467 29 29 (ma t/m vr 8.30 – 17.00 uur). Lees hier het Reglement Klachtenregeling Fysiotherapie.

Alle fysiotherapeuten van LRJG zijn aangesloten bij de klachtencommissie van KNGF (Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie). 

reclamebureau anno nu ifthen.nl